Daggi

My name is Dagmawi Tilahun. I'm 22 years old. I come from Ethiopia. I live in Addis Ababa. Ethopia is a land of high lands and a place which hosts 80 or more than 80 different languages and cultures.

I study in the Addis Abeba University, South Campus called Ejabc. I am a fourth year arichitecture student.

I came to be part of the project via a friend of mine Roxxan.

I took an airplane which was for me the first time in which I had to transit in Dubai. Unfortunately I missed my second flight to Hamburg because they changed the gate number. Anyhow I managed to get to Hamburg in the Thursday 17:30 local time. I want to be involved in the project because I want to learn a lot about different cultures and learn different languages Espanol and German.



Mein Name ist Dagmawi Tilahun und bin 22 Jahre alt. Ich komme aus Äthiopian und wohne in Addis Ababa. In Äthiopian gibt es 80 oder mehr verschiedene Sprachen und Kulturen.

Ich studiere an der Addis Abeba University, South Campus. Dieser wird auch Ejab genannt. Momentan bin ich im vierten Jahr meines Architekturstudiums.

Durch Roxxan, eine Freundin von mir, kam ich zu diesem Project.

Ich flog mit einem Flugeug, welches mein erstes mal war.Unglücklicherweise habe ich meinen Anschlussflug von Dubai nach Hamburg verpasst, weil sie die Gate Nummer geändert haben. Irgendwie habe ich es noch hinbekommen, dass ich gegen 17:30 Uhr Ortszeit in Hamburg angekommen bin.

Ich möchte in das Projekt einbezogen werden da ich mehr über die verschiedenen Kulturen lernen möchte außerdem habe ich vor die Sprachen Spanisch und Deutsch zu lernen.